Opakowania na zdjęcia- co wybrać?

 

Równie ważną częścią pracy fotografa co robienie zdjęć jest ich obróbka i pakowanie.

Każdy wie jak istotne jest pierwsze wrażenie. A to gwarantuje nam właśnie odpowiednie opakowanie.

Wybór mamy całkiem spory.

Najlepiej to z okienkiem, ponieważ uchyla rąbka tajemnicy a nam ułatwia życie bo wiemy komu je wręczyć.  Dobór koloru pudełka zależy od rodzaju sesji i naszych osobistych upodobań.

Czarne pudełko będzie świetne do sesji buduarowych. Białe pudełko to dobry wybór do zdjęć z sesji komunijnych, dziecięcych czy rodzinnych. A brązowe pudełko pasuje właściwie na każdą okazję.

Wybór mamy również w rozmiarach. To odpowiednie opakowanie na zdjęcia 10×15, 13×18 i 15×23.

To fajna propozycja gdy zdjęć mamy nieco mniej. Prosta w złożeniu , w opcji z okienkiem lub bez. Szybko się ją składa a efekt końcowy jest bardzo zadowalający. W zależności od rodzaju teczki włożymy do niej zdjęcia w formacie 15×21, 15×23 lub 20×30.

Do wyboru: biała teczka na zdjęcia lub brązowa teczka na zdjęcia.

Przeznaczona wprawdzie tylko do zdjęć w formacie 15×21 ale jej przewagą nad innymi opakowaniami jest bogata gama kolorystyczna i możliwość personalizacji. Pomieści do 20 fotografii. Dzięki indywidualnemu nadrukowi może się stać opakowaniem wyróżniającym Cię wśród konkurencji. Nie wymaga składania a to dodatkowy atut 🙂

etui

To propozycja dla nieco bardziej wymagających klientów. Droższa od pozostałych ale jedyna w swoim rodzaju. Pomieści około 70 zdjęć. Pokrowiec wykonany z polskiego lnu, podszyty bawełnianą podszewką, zamykany na kokosowy guzik.

Idealnie nadaje się do zapakowania nawet ślubnych fotografii.

Ten rodzaj opakowania głównie sprawdza się do sesji komunijnych czy mini sesji świątecznych . Daje możliwość wyeksponowania kilku zdjęć. Zapakujemy do niego max 10 fotografii w formacie 15×21 lub 15×23. Bardzo estetycznie wykonany, w kolorze białym i brązowym.

 

Obojętnie jaki rodzaj opakowania na zdjęcia wybierzemy smaczku dodadzą ozdoby, wstążki, etykietki, którymi możemy je dodatkowo udekorować.

Warto poświęcić trochę czasu na odpowiednią oprawę zdjęć. Błysk w oku klienta w chwili, gdy je mu wręczamy- bezcenny 😉